قوانین مرجوعی و بازگشت کالا
· درچه حالتی میتوانیم از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
1ـ وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحدپشتیبانی دکترسینک از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
2ـ اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
3ـ عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
4ـ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
5ـ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دکترسینک بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل میشود.
میتوانید پس از دریافت کالا و در صورت مشاهدهی مغایرت یا نقص در کالای دریافتی، با ارسال عکس یا فیلم کوتاه از کالای مورد نظر، به صورتی که نقص یا مغایرت در آن مشخص باشد، به همراه شماره سفارش و توضیحات لازم به تیم پشتیبانی نسبت به تعویض یا بازگشت کالا اقدام کنید. (لطفاً در نظر داشته باشید فرآیند برگشت یا تعویض کالا، حداکثر ۱۴ روز کاری، زمان خواهد برد.)
· در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟
کاربر گرامی، پس از دریافت سفارش خود تا 7 روز فرصت دارید (تحت شرایط تعریف شده در زیر) برای مرجوعی کالا اقدام نمایید.:
1) کالاهای بهداشتی و محلول ها ، و دیگر اقلام بسته بندی شده، بعد از باز شدن درب محصول، لفاف پلاستیکی آن و یا مخدوش شدن پلمپهای نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان قابل برگشت و یا تعویض نیستد؛ پس لطفاً قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.
2) بازگشت کالا صرفا با تایید درخواست مرجوعی ثبت شده توسط تیم پشتیبانی دکتر سینک امکان پذیر میباشد. هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون ثبت درخواست مرجوعی یا تایید ، بر عهدهی مشتری است.
3) هزینهی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقهای میباشد، بر عهدهی خود کاربر میباشد.
4) تعویض کالا پس از تایید پشتیبانی، در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار مرکزی موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا، هزینه کالا، حداکثر تا هفت روز کاری عودت داده خواهد شد.
چگونه درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
شما همراهان گرامی دکترسینک، میتوانید جهت ثبت درخواست، از طریق شمارهی پشتیبانی مندرج در سایت ، تلگرام، دایرکت و یا چت آنلاین، اقدام فرمایید. درخواست در اسرع وقت بررسی و نتیجه اطلاعرسانی خواهد شد.
در چه صورت وجه پرداختی کالای بازگردانده شده استرداد داده می شود؟
برای بازگرداندن کالا از شهرستان، بعد از هماهنگی و تایید تیم پشتیبانی ، در اولین فرصت تصویر قبض پست را از طریق تلگرام یا دایرکت اینستاگرام برای تیم پشتیانی رسال کنید. توجه کنید در صورت ارسال کالا با روشی غیر از روش ارسال مورد تایید و یا پست سفارشی یا تیپاکس، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
پس از دریافت کالا توسط انبار ، پیگیری های لازم انجام و هزینه کالا حداکثر تا 7 روز کاری عودت داده خواهد شد.